U skladu sa članom 116. Zakona o srednjoj školi («Službene novine ZDK», br. 9/17), Odlukom Školskog odbora o raspisivanju konkursa broj: 1168/24 od 19.9.2024. godine, Instrukcijom broj 10-34-10073-1-03/24 od 3.6.2024. godine, te Saglasnosti za raspisivanje konkursa za upražnjeno radno mjesto u školskoj 2024./2025. godini broj 10-30-439-095-5/24 od 29.11.2024. godine, koju je izdalo Ministarstvo za obrazovanje, nauku, kulturu i sport Zeničko-dobojskog kantona, JU Mješovita srednja škola «Hazim Šabanović» Visoko raspisuje:
a) Konkurs za popunu upražnjenih radnih mjesta u školskoj 2024./2025. godini:
- hemija – 14 časova na određeno radno vrijeme, do povratka radnice sa bolovanja, a najkasnije do 15.8.2025. godine;
- bosanski jezik i književnost – 2 časa, na određeno radno vrijeme, a najkasnije do 15.8.2025.godine;
b) oglas za popunu upražnjenog radnog mjesta u školskoj 2024/2025. godini:
- radnik na održavanju higijene – puna radna norma na određeno radno vrijeme, do povratka radnice sa bolovanja, a najkasnije do 15.8.2025.godine .
Pored općih uslova propisanih Zakonom i Pedagoškim standardima, kandidati moraju imati odgovarajuću školsku spremu, te uslove predviđene NPP i Zakonom o srednjoj školi ZDK.
Kandidati su dužni dostaviti:
- prijavu kandidata sa kraćom biografijom;
- diplomu o završenom obrazovanju;
- uvjerenje o državljanstvu, ne starije od 6 mjeseci;
- izvod iz matične knjige rođenih;
- uvjerenje o nekažnjavanju, ne starije od 6 mjeseci, po prijemu kandidata prije stupanja na posao, odnosno prije potpisivanja ugovora o radu (osim kandidata u svojstvu utvrđenog tehnološkog viška);
- ljekarsko uvjerenje, ne starije od 6 mjeseci, po prijemu kandidata prije stupanja na posao, odnosno prije potpisivanja ugovora o radu (osim kandidata u svojstvu utvrđenog tehnološkog viška);
- odgovarajuću potvrdu izdatu od strane ureda Zavoda za penzijsko/mirovinsko i invalidsko osiguranje i kopiju važećeg ugovora o radu koja se uzima u obzir samo za ljetne konkurse zbog isteka vremenskog roka na koji je zaključen, kao i stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa u skladu sa članom 34. Zakona o radu u FBiH;
- kandidati koji se prijavljuju kao tehnološki višak uz zahtjev za prijem u radni odnos po raspisanom konkursu prilažu samo Rješenje o utvrđenom tehnološkom višku izdato od strane nadležne Kantonalne komisije za zbrinjavanje tehnološkog viška u školama na području Ze-do kantona i odgovarajuću potvrdu izdatu od strane ureda Zavoda za PIO.
Pored obavezne dokumentacije, kandidati koji se prijave na konkurs/oglas potrebno je da dostave i dodatnu dokumentaciju na osnovu koje će se izvršiti bodovanje u skladu sa Kriterijima o načinu bodovanja kandidata prilikom zasnivanja radnog odnosa nastavnika, stručnih saradnika i odgajatelja i ostalih radnika u osnovnim i srednjim školama i đačkim domovima na području Zeničko-dobojskog kantona („Službene novine Zeničko – dobojskog kantona“, broj: 10/22), a koji su objavljeni na službenoj web-stranici Kantona: www.zdk.ba. Kandidat koji se prijavljuje na konkurs za upražnjeno radno mjesto može dostaviti neovjerenu dokumentaciju za prijem u radni odnos.
Radnik koji se prima u radni odnos po konkursu/oglasu dužan je dostaviti original ili ovjerenu kopiju dokumentacije za prijem u radni odnos koju je dostavio u konkursnoj proceduri i to na zahtjev škole, a prije potpisivanja ugovora o radu. Ako se na konkurs ne prijave stručni nastavnici, prijem će se izvršiti prema Uputstvu za angažovanje nestručnih nastavnika za verifikovano i instruktivno izvođenje nastave u školskoj 2024./2025. godini, broj 10-34-10074-03/24 od 4.6.2024. godine.
Kandidati koji se prijave na konkurs, a ne ispunjavanju uslove o stručnoj spremi, dužni su pored gore navedene dokumentacije dostaviti i Uvjerenje fakulteta o godini studija i Uvjerenje o položenim ispitima. Konkurs ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja, a prijave se mogu dostaviti lično ili putem pošte na adresu: JU MSŠ „Hazim Šabanović“, Branilaca 24, 71300 Visoko, sa naznakom na prednjoj strani koverte „Prijava na konkurs/oglas “, a na poleđini koverte navesti prezime i ime kandidata, te e-mail adresu.
Dodatne informacije se mogu dobiti putem telefona 032/465-213.
Neblagovremene i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
O rezultatima izbora kandidati će biti obaviješteni pismeno u zakonskom roku.
Kandidati koji ne budu primljeni svoju dokumentaciju mogu preuzeti u roku od mjesec dana od dana donošenja Odluke o izboru kandidata, a nakon tog roka Škola nema obavezu čuvanja dokumentacije.